Registrácia pre záruku

    Čo je záruka all-inclusive?
    S rozsiahlymi službami našej záruky all-inclusive1 bude vaše nové náradie Festool počas prvých troch rokov kompletne poistené a vy sa budete môcť sústrediť na to, čo sa počíta: na prácu. Aby ste mohli získať výhody služieb „Kompletná oprava zdarma“.2, „Náhrada po krádeži“ a „Garantovaná originálna súčiastka“, svoje náradie musíte bezplatne zaregistrovať do 30 dní od kúpy/dodania.
    Moje nové bydlisko je v inej krajine. Mám aj naďalej nárok na záruku all-inclusive?
    Ponuka a rozsah služieb MyFestool a záruky all-inclusive1 závisí od vášho bydliska (nie od krajiny, v ktorej ste si náradie kúpili) a môže byť v rôznych krajinách odlišná. Informácie o tom, ktoré služby sú k dispozícii vo vašej krajine, nájdete v podmienkach používania MyFestool a v záručných podmienkach na príslušnej webovej stránke Festool pre vašu krajinu. Prehľad všetkých krajín nájdete na www.festool.com podľa výberu želanej krajiny.
    Je registrácia pre záruku all-inclusive spoplatnená? 
    Nie, registrácia je pre vás bezplatná. Jediným predpokladom je: Náradie si musíte zaregistrovať pre záruku all-inclusive1 do 100 dní od kúpy. Upozorňujeme však, že v prípade krádeže môžu vzniknúť ďalšie náklady na spoluúčasť a v prípade opravy iné náklady (napr. poplatok za dekontamináciu vysávača na prach triedy H).
    Ako môžem zaregistrovať náradie pre záruku all-inclusive?

    Od 1. 1. 2021 môžete registráciu pre záruku all-inclusive1 vykonať iba vy, naši zákazníci, exkluzívne na portáli MyFestool. Upozorňujeme, že registráciu za vás už nemôže prevziať predajca. Náradie si môžete počas prvých 100 dní od kúpy/dodania úplne jednoducho zaregistrovať online vo svojom účte MyFestool. Do MyFestool sa dostanete z našej webovej stránky alebo cez aplikáciu Festool.

    Registrácia cez webovú stránku:

    1. Prihláste sa do svojho účtu MyFestool na www.festool.sk/MyFestool.
    2. Formulár na registráciu pre záruku nájdete po prihlásení vo svojej osobnej sekcii MyFestool pod „Zaregistrovať náradie“ alebo pod týmto odkazom: www.festool.sk/MyFestool/registrácia-záruky.
    3. Vyplňte nasledujúce polia formulára: T.Nr., S.Nr. (tieto údaje nájdete na priloženom záručnom liste alebo výrobnom štítku vášho náradia), dátum kúpy/dátum dodania (Sem môžete zadať len dátum, ktorý je v rozmedzí 100 dní od kúpy/dodania. Prosím, zadajte dátum, ktorý je uvedený na vašom doklade o kúpe/dodacom liste.). Nahrajte faktúru/dodací list (zohľadnite veľkosť a formát súboru), voliteľne zadajte údaje o predajcovi a v prípade potreby doplňte svoje údaje.
    4. Úspešne ste zaregistrovali svoje náradie a v prehľade náradia si môžete kedykoľvek stiahnuť záručný certifikát.

    Registrácia cez aplikáciu Festool Work:

    1. Alebo použite aplikáciu Festool Work (k dispozícii pre Android a iOS).
    2. Prihláste sa do svojho účtu MyFestool.
    3. Naskenujte čiarový kód svojho novo zakúpeného náradia alebo naskenujte čiarový kód na záručnom liste, ktorý je priložený k vášmu náradiu alebo sa pripojte k náradiu s podporou technológie Bluetooth®, odfoťte faktúru alebo dodací list, nahrajte ich a využívajte výhody našej „záruky all-inclusive“.
    4. Úspešne ste zaregistrovali svoje náradie a v prehľade náradia si môžete kedykoľvek stiahnuť záručný certifikát.
    Prečo si musím zaregistrovať sám a prečo to (už) nemôže spraviť za mňa môj predajca?
    My vo Festool berieme ochranu osobných údajov vážne. Preto sme sa rozhodli, že vy sami budete môcť vykonať registráciu pre záruku a vy sami tak budete môcť rozhodnúť o spracúvaní vašich osobných údajov. Od januára 2021 sme pre vás vytvorili možnosť zaregistrovať svoje náradie pre záruku výlučne v MyFestool. Chránime tým vás, príp. vaše osobné údaje pred tým, že nám ich neúmyselne odovzdáte, ale aj obchodného partnera pred nesprávnym zaobchádzaním s vašimi osobnými údajmi a, samozrejme, aj sami seba pred nezákonným získaním vašich osobných údajov bez vášho súhlasu. V MyFestool budete mať vždy kontrolu nielen nad svojimi osobnými údajmi, ale aj nad svojím náradím Festool.
    Aký čas mám k dispozícii na registráciu náradia?
    Náradie si musíte zaregistrovať pre záruku all-inclusive1 do 100 dní od kúpy/dodania.
    Čo potrebujem na registráciu pre záruku?
    Potrebujete číslo výrobku a sériové číslo (T-Nr. a S-Nr.) vášho náradia, doklad o kúpe/dodací list a účet MyFestool.
    Prečo je potrebné pri registrácii pre záruku nahrať faktúru/dodací list?
    Nahranie faktúry je jednou z podmienok na to, aby ste dostali záruku. Je to uvedené aj v záručných podmienkach. Podľa záručných podmienok je registrácia možná do 30 dní od kúpy/dodania; registráciu nie je možné vykonať neskôr. Aby bolo možné porovnať dátum kúpy/dodania, je potrebné nahrať platnú faktúru alebo dodací list, ako je uvedené v záručných podmienkach. Na faktúre/dodacom liste je pre našu kontrolu rozhodujúce náradie Festool a dátum; ďalšie údaje, ako číslo zákazníka, cenu atď. môžete pokojne zakryť, aby boli nečitateľné.
    Dostanem potvrdenie o registrácii pre záruku all-inclusive?
    Áno, dostanete potvrdenie e-mailom a záručný certifikát si môžete kedykoľvek po kúpe pozrieť vo svojej sekcii MyFestool a stiahnuť si ho na účely dlhodobej dokumentácie.
    Platí záruka all-inclusive pre všetky výrobky Festool?
    Záruka all-inclusive platí pre všetko náradie Festool a ďalšie vybrané výrobky ako akumulátory alebo nabíjačky. Či bol výrobok zaregistrovaný pre záruku all-inclusive, zistíte na záručnom liste, ktorý je priložený v kontajneri Systainer alebo v kartóne ku každému výrobku. Navyše aj v opise funkcií našich výrobkov na našej internetovej domovskej stránke sa môžete dočítať, či je registrácia možná. 1
    Môžem zaregistrovať jednotlivé akumulátory/nabíjačky pre záruku all-inclusive?
    Akumulátory a nabíjačky sú príslušenstvom, avšak aj na ne sa vzťahuje záruka all-inclusive1. Akumulátory a nabíjačky nie je možné zaregistrovať pre záruku pomocou nášho online formulára. V prípade uplatnenia záruky potrebujeme ako dôkaz kópiu dokladu o kúpe.
    Náradie som dostal ako dar. Môžem si ho zaregistrovať?
    Na registráciu záruky all-inclusive1 potrebujete ako dôkaz originálny doklad o kúpe/dodací list. Okrem toho by registrácia mala prebehnúť najneskôr do 100 dní od kúpy/dodania.
    Kúpil som si používané náradie. Môžem si ho zaregistrovať?
    Registrácia pre záruku záruky je k dispozícii iba pre náradie, ktoré bolo zakúpené u predajcu Festool. Ak už bolo použité náradie zaregistrované jeho predchádzajúcim majiteľom a stále je ešte v záruke, môžete u nás požiadať o prevod záruky. Budete na to potrebovať kópiu záručného certifikátu alebo referenčné číslo, ktoré sa na ňom nachádza.
    V prehľade náradia nemôžem nájsť svoje zaregistrované náradie. Čo teraz?
    V prehľade náradia by ste spravidla mali vidieť všetko náradie zaregistrované pre záruku a jeho záručnú lehotu. Ak však v prehľade niektoré zaregistrované náradie chýba, je to z nasledujúceho dôvodu: Ak ste v minulosti zaregistrovali zariadenie bez účtu MyFestool alebo ak vaše náradie zaregistroval váš predajca, potom náradie v prehľade chýba. Ak vám v prehľade chýba niektoré náradie, kontaktujte, prosím, našu zákaznícku linku Festool pomocou nášho kontaktného formulára, aby sme mohli registráciu náradia preniesť na váš nový účet MyFestool.

    Kompletná oprava zdarma

    Sú výnimky, na ktoré sa služba nevzťahuje?
    Áno, sú. Ide pritom o výnimky, ktoré určite dokážete pochopiť, napr. keď sa náradie úmyselne zničí alebo sa používa v priemyselnej trvalej prevádzke. Všetky výnimky nájdete v našich záručných podmienkach.
    Na čo mám nárok, keď som si náradie zaregistroval pre záruku all-inclusive?
    Ako komerčný používateľ máte 12 mesiacov, ako súkromný používateľ 24 mesiacov nárok na zákonnú záruku. Táto platí na chyby materiálu a výroby, ktoré boli na výrobku už pri jeho dodaní. Upozorňujeme, že na opotrebovanie sa zákonná záruka nevzťahuje. Preto by ste si v každom prípade mali náradie zaregistrovať pre záruku all-inclusive. Registrácia je pre vás zaručene bezplatná! 1
    Dostanem v prípade opravy cenovú kalkuláciu?
    Vďaka záruke all-inclusive sú cenové kalkulácie a faktúry za opravy počas prvých troch rokov minulosťou.2 Jedinou podmienkou je: Vaše náradie musíte do 100 dní od dátumu kúpy zaregistrovať pre záruku all-inclusive .1 Po uplynutí záruky dostane na požiadanie ku každej oprave predbežný rozpočet nákladov.
    Ktoré náhradné súčiastky a chyby pokrýva táto služba?
    Chyby materiálu a výrobné chyby vrátane všetkých náhradných súčiastok a opotrebovateľných častí (najmä uhlíkové kefky, guľôčkové ložiská, gumové manžety, akumulátory, tesniace krúžky , nabíjačky akumulátorov, pevné káble a spínače), ako aj potrebný pracovný čas. V našom katalógu náhradných súčiastok nájdete prehľad všetkých náhradných súčiastok a opotrebovateľných častí. Všetky súčiastky, ktoré sú v stĺpci „Záruka“ označené „Áno“, budú bezplatne vymenené.2

    Náhrada po krádeži

    Premeškal som lehotu 5 dní. Dostanem aj napriek tomu náhradné náradie?
    Žiaľ, nie! Tieto služby vám môžeme poskytnúť len vtedy, keď dodržíte lehoty.
    Náradie mi bolo odcudzené na stavbe/z môjho auta. Dostanem zaň napriek tomu náhradu?
    Aj keď bolo náradie odcudzené z auta alebo na stavbe, do troch rokov od kúpy dostanete úplne nové náradie – pri spoluúčasti vo výške 125 € netto (bez DPH). Pre výrobky kategórie Power Station platí iná spoluúčasť vo výške 1 000 € netto (bez DPH).
    Má moje náhradné náradie tiež plný nárok na všetky plnenia záruky all-inclusive?
    Na vaše náhradné náradie sa prenesie zvyšný čas záruky all-inclusive odcudzeného náradia. To znamená, že keď vaše náradie bolo odcudzené napríklad po dvoch rokoch, vaše náhradné náradie získa záruku all-inclusive na zvyšný rok. O registráciu sa v tom prípade postaráme za vás a nový záručný certifikát si môžete kedykoľvek pozrieť alebo stiahnuť vo svojej osobnej sekcii MyFestool. Keďže každé náradie môže z náhrady v prípade krádeže profitovať iba jedenkrát, táto služba pre náhradné náradie už neplatí. 1
    Čo musíme spraviť, keď mi ukradli náradie?
    Dôležité je, aby boli dodržané platné lehoty. Odcudzenie vášho náradia musíte okamžite nahlásiť na polícii. Oznámenie spolu so záručným certifikátom potom do 5 dní predložte svojmu špecializovanému predajcovi. Po preverení prípadu zašleme vášmu špecializovanému predajcovi nové náradie a vy si ho môžete uňho vyzdvihnúť za poplatok spojený so spoluúčasťou vo výške 125 € netto (bez DPH), príp. 1 000 € netto (bez DPH).

    Garantovaná originálna súčiastka

    Potrebujem náhradnú súčiastku. Čo musím spraviť?
    Aby ste našli správnu náhradnú súčiastku, potrebujete presný typ náradia a číslo súčiastky (T-Nr.). Tieto údaje sa nachádzajú na výkonovom štítku priamo na stroji alebo v záručnom liste. Ak potrebujete objednať určitý náhradný diel, kontaktujte našu zákaznícku linku Festool uvedenú v sekcii Kontakt.
    Dôležité upozornenie týkajúce sa používania náhradných súčiastok:
    Upozorňujeme, že všetko náradie Festool sa z dôvodu kvality a bezpečnosti opravuje výlučne v autorizovaných servisoch. Odporúčame požiadať o opravu priamo u nás. Podľa zákonného predpisu sa po každom otvorení krytu musí vykonať „bezpečnostná skúška podľa profesijného predpisu DGUV (Nemecká asociácia povinného úrazového poistenia) 3+4 a smernice DIN VDE 0701/0702“. Skúšku môže vykonať len špeciálne vyškolený elektrotechnik. V mnohých prípadoch je na riadnu opravu navyše potrebné špeciálne náradie. Prosím, myslite na to, že všetky nároky vyplývajúce zo záruky v prípade neautorizovaných pokusov o opravu zaniknú. Preto vás varujeme pred tým, aby ste si opravu vykonali sami.
    Po uplynutí 10 rokov garantovanej dostupnosti už nebudú pre moje náradie náhradné súčiastky?
    Pre množstvo náradia máme náhradné súčiastky na sklade oveľa dlhšie ako 10 rokov po ukončení výroby.
    Čo sa stane, ak náhradná súčiastka už nie je dostupná 10 rokov?
    Garantujeme vám, že po ukončení výroby budeme mať náhradné súčiastky pre vaše náradie na sklade ešte minimálne 10 rokov. Ak by sme nemohli dodržať svoj prísľub, dostanete zdarma nové náradie, ako náhradu.

    Potrebujete ďalšiu pomoc týkajúcu sa záruky all-inclusive?

    Prosím, obráťte sa na našu zákaznícku linku Festool uvedenú v sekcii Kontakt.
    1. Záruka all-inclusive platí pre všetko náradie značky Festool zaregistrované do 100 dní od dátumu kúpy. Platia záručné podmienky firmy Festool, ktoré si môžete pozrieť na stránke www.festool.sk/servis/záručné-podmienky.
    2. „Kompletná oprava zdarma“ sa vzťahuje tiež na akumulátory a nabíjačky, ale nie na ďalší spotrebný materiál, príslušenstvo a na demontované zariadenia, ani na škody spôsobené nesprávnym použitím, použitím neoriginálnych dielov a škody spôsobené dlhodobým nadmerným zaťažovaním.